Mogu li prije kupnje filma provjeriti je li moje računalo prikladno za gledanje filmova?
- Pokušajte pogledati testni video ovdje.
Koji su sistemski preduvjeti?
- Kino Mediteran od doma je dostupno na osobnim računalima sa OS Windows 7 i novijim te Mac računalima koji se temelje na M1 ili Intel procesorima i OS X-u 10.12 i novijim. Također, KMOD je dostupan za gledanje na Android tabletima i pametnim telefonima preko Chrome preglednika, pametnim televizorima sa Chromecastom te na iPhone i iPad uređajima preko preglednika Safari.
- Minimalna brzina interneta: širokopojasna ili optička internetska veza brzine najmanje 2 Mbps.
Kojim karticama se može platiti?
- Podržavamo MasterCard, Visa i American Express kartice, dokle god se nalazite u zemlji u kojoj je kartica izdana. Maestro kartice nekih banaka možda neće raditi. Koristimo najveće standarde sigurnosti prilikom plaćanja karticama.
U kojim državama je dostupno Kino Mediteran od doma?
- Svi naslovi su dostupni za gledanje u Republici Hrvatskoj. Ovisno o autorskim pravima, neki naslovi su možda dostupni i na drugim teritorijima. Ukoliko se nalazite van Hrvatske, nedostupan sadržaj će imati oznaku “Nije dostupno u vašoj zemlji.” Prilikom plaćanja podržane su isključivo kartice izdane u zemlji u kojoj se trenutačno nalazite.
Koji su zahtjevi za Windows računala?
- Operacijski sustav: Windows 7, Windows 8.1 i Windows 10. Preglednik: Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer i Opera. Preporučujemo upotrebu najnovije verzije preglednika jer starije verzije možda neće biti podržane. Internet Explorer u sustavu Windows 7 nije podržan.
Koji su zahtjevi za Mac računala?
- Operacijski sustav: Mac OS X 10.12 ili noviji Preglednik: Google Chrome, Firefox, Safari i Opera. Preporučujemo upotrebu najnovije verzije preglednika jer starije verzije možda neće biti podržane.
Mogu li gledati sadržaj na svom iPhone / iPad uređaju?
- Da, sadržaj možete gledati pomoću preglednika Safari, uz korištenje operacijskog sustava iOS 11.2 ili novijeg. Preporučujemo upotrebu najnovije verzije preglednika jer starije verzije možda neće biti podržane.
Mogu li gledati sadržaj na svom Android uređaju?
- Da, sadržaj možete gledati pomoću preglednika Chrome, uz korištenje operacijskog sustava Android 6.0 ili novijeg. Preporučujemo upotrebu najnovije verzije vašeg preglednika jer starije verzije možda neće biti podržane.
Mogu li koristiti Chromecast?
- Da, Chromecast možete koristiti pomoću Chrome web preglednika na PC i Mac računalima te na Android uređajima kao najjednostavniji način gledanja na televizoru. Ukoliko je Chromecast uređaj vidljiv na vašoj kućnoj mreži, u donjem desnom kutu playera će se pojaviti tipka za spajanje. Chromecast se broji kao jedan od 5 prijavljenih uređaja na vašem računu.
Na ekranu stoji poruka “Failed cast to Chromecast” te ometa čitanje podnaslova, a ne mogu je maknuti.
- Poruka se pojavljuje nakon neuspjelog spajanja na Chromecast uređaj. Poruka će nestati ukoliko osvježite stranicu u pregledniku.
Kako se uključuju podnaslovi (titlovi)?
- Nakon što pokrenete film, jezik podnaslova odaberite pritiskom na tipku CC u donjem desnom kutu prikaza filma.
Podnaslovi (titlovi) mi izgledaju čudno.
- Kino Mediteran od doma koristi zadani izgled podnaslova vašeg internet preglednika. Izgled podnaslova možete prilagoditi u postavkama preglednika.
Upute za mijenjanje izgleda podnaslova: Google Chrome I Apple Safari I Microsoft Edge
Ne mogu pokrenuti iznajmljeni sadržaj, što se događa?
- Provjerite prethodno navedene minimalne zahtjeve sustava na svom uređaju.
- Preporučujemo da ažurirate preglednik na najnoviju verziju.
- Podesite kvalitetu streaminga pritiskom na kotačić u donjem desnom kutu prozora za prikaz filma te odabirom opcije AUTO.
Što će se dogoditi ako zaboravim lozinku?
- Kliknite “Zaboravili ste lozinku?” na stranici Prijava, unesite e-mail adresu koju ste koristili pri kreiranju račun i pritisnite “Resetiraj”. Sustav će automatski na upisanu e-mail adresu poslati daljnje korake za resetiranje lozinke.
Zašto reprodukcija videozapisa zastaje ili se ne reproducira “glatko”?
- Ako brzina internetske veze nije dovoljna ili vaša internetska veza nije stabilna, može doći do problema tijekom reprodukcije.
- Rasteretite internetsku mrežu; ugasite programe/aplikacije koje koriste internet na uređaju s kojeg gledate sadržaj te eliminirajte korištenje interneta na uređajima koji su spojeni na istu internetsku mrežu na koju je spojen uređaj s kojeg gledate sadržaj.
- Pokušajte smanjiti kvalitetu reprodukcije pritiskom na kotačić u donjem desnom kutu prozora za prikaz filma. Za streaming visoke rezolucije (HD) preporučujemo 7 Mbps ili više.
- Prebacite se na automatski način prikaza sadržaja pritiskom na kotačić u donjem desnom kutu prozora za prikaz filma te odabirom opcije AUTO čime će se kvaliteta reprodukcije prilagođavati brzini vašeg interneta.
- Kvalitetu svoje internetske veze možete provjeriti na www.speedtest.net.
Koja je najveća kvaliteta videozapisa?
- Svi filmovi se prikazuju u najvećoj dostupnoj kvaliteti za pojedini naslov. Kino Mediteran od doma podržava prikazivanje sadržaja u FullHD kvaliteti (rezolucija 1080p). Za neometano prikazivanje sadržaja u FullHD kvaliteti je potrebna stabilna internetska veza minimalne brzine 8 Mbps.
Niti jedan film mi nije dostupan, a nalazim se u Hrvatskoj?
- Korištenje usluge nije moguće preko VPN-a, proxyja ili sličnih usluga. Isključite VPN/Proxy ili pokušajte se spojiti na drugu mrežu.
Nismo odgovorili na vaše pitanje?
- Pišite nam na info@kinomediteran.hr